Van Abu Dhabi naar huis

9 augustus 2017 - Middelbeers, Nederland

Na een lange maar prima reis zijn we weer thuis. We moesten in Abu Dhabi 9 uur wachten 's nachts, maar dat is eigenlijk best meegevallen. We heden ergens boven een rustige hoek gevonden met stoelen waar we onze benen hoog konden leggen. Natuurlijk zijn het met name hazenslaapjes, maar dat weet je van tevoren. Abu Dhabi is een groot en schoon vliegveld. Grappig om te zien hoe het daar dag en nacht door gaat. De shops zijn de hele nacht open.
We vertrekken wat later dan gepland, maar landen keurig om 14.00 uur in Düsseldorf. Het duurt erg lang voor de koffers er zijn, maar uiteindelijk zijn die van ons er toch. Dat geldt niet voor iedereen die vanaf Colombo is gevlogen. We hebben dus geluk. Op naar huis! Ook weer erg fijn. Natuurlijk eerst naar Spoordonk om Irene op te halen. Even ergens een frietje gegeten en nu weer thuis.
Wat was het een ontzettend mooie vakantie! We hebben weer veel gezien en veel gedaan. De mensen zijn er geweldig, erg vriendelijk, nieuwsgierig (in positieve zin) en gastvrij. Ook de natuur en de dieren zijn echt geweldig. Alles is er, van strand tot jungle tot grote meren. Ook hebben we genoten van alle tempels en natuurlijk van elkaar!

1. Karin:
    10 augustus 2017
    Vandaag op mn gemak alle verhalen, foto's en filmpjes gelezen en bekeken.
    Wat een mooie reis hebben jullie weer met zn zessen gehad!!