Weer thuis

11 augustus 2015 - Frankfurt - Flughafen, Duitsland

Helaas kwam van dat slapen niet veel. Het was er best druk en er lagen een aantal mannen lekker te ronken. Dan kan de nacht toch best lang duren. We konden om 7.00 boarden en zijn om goed 5 uur maar iets gaan eten en drinken (voor ons gevoel was het toen ook al 9 uur)
Ook nu verliep alles weer goed geregeld en vlekkeloos. Op tijd opgestegen en eerder geland in Frankfurt dan gepland. Koffers gehaald en op naar de auto. Onderweg van Frankfurt naar huis nog flink wat file. Rond 18.45 zijn we thuis na een erg vermoeiende reis van zo'n 36 uur. Nu maar afwachten of we nog last krijgen van een jetlag...

We kunnen terugkijken op een heerlijke vakantie. Het was echt genieten van (in willekeurige volgorde ;-)
* Elkaar
* Het heerlijke eten
* De Thaise bevolking, altijd vriendelijk en behulpzaam. Je voelt je er erg veilig en welkom
* Boeddha
* De natuur
* De stranden
* Fietsen door de straten van Bangkok, het historisch park in Sukhothai en de natuur rond Chiang Mai
* De marktjes
* De taxi's
* De vissen onder water
* De zwembaden
* De rijstvelden
* De kunstig gevouwen handdoeken die klaarlagen op de bedden
En natuurlijk nog een heleboel dingen die we vergeten zijn. Jullie allemaal bedankt voor het lezen van ons blog! En wie weet... Tot volgend jaar!

1. Oma:
    11 augustus 2015
    Hoe leuk jullie het ook hebben gehad ,ik ben blij dat jullie weer in Brabant zijn 111

Liefs

Oma