Kalem Jaa

18 juli 2018 - Tapijulapa, Mexico

Na een goede nacht worden we 's ochtends wakker van de brulapen. Heerlijk! Na het ontbijt gaan Tom en de kinderen zipplinen tussen de bomen. Ik haak af, mij te hoog. Ik kan nog wel een stukje meelopen om foto's te maken. Ze komen allemaal enthousiast terug. Vooral ondersteboven zipplinen (Spider-Man) was helemaal top volgens Ties. Ze hebben ook een heel aantal apen gespot.
Na terugkomst lopen we naar de waterval hier op het park. Helemaal leuk! Je kunt omhoog klimmen en af en toe een lekkere douche nemen. Bente stoot halverwege flink haar teen, dus ik klim met haar weer naar beneden. De jongens klimmen verder. De waterval is nog veel hoger dan je vanaf de grond kunt zien. Als ze weer naar beneden komen is dat een mooie gelegenheid om foto's te schieten, toch handig dat wij alweer beneden staan. Als we bijna willen gaan komt er een grote groep jongens aan, geluk dus dat we er de hele tijd alleen waren. We lopen nog even naar de rivier waar we gisterenavond zijn aangekomen met de boot. Ook in de rivier kun je zwemmen. Sep springt er als enige nog even in.
We eten even wat dingen die nog in onze tas zitten als we terug zijn bij onze cabana's. Iedereen even relaxen om vervolgens een spelletjesmiddag te gaan doen. Dat doen we in het hoofdgebouw, hier heb je speciale tafels om spelletjes te doen. Komt natuurlijk omdat er geen WiFi is 😉. Ondertussen komt er een flinke onweersbui over.
Onze maaltijd is weer oké, een goed gevulde tomatensoep, een soort shoarma met chorizo, kaas en rijst en ijs na. Nu nog even lekker relaxen voor onze cabana. Morgen gaan we weer verder, de volgende stop is San Cristobal, een koloniale stad in de bergen.

1. Oma:
    20 juli 2018