Middelbeers - New York

25 juli 2019 - New York City, Verenigde Staten

24 juli - Middelbeers - New York

Om 4 uur worden we gewekt door de wekker. Laatste spullen in de koffer en tegen vijven zijn we klaar om te gaan. We maken Ties nog even wakker. Erg jammer dat hij niet meegaat, wat zullen we hem missen!

Lekker op tijd zijn we op Schiphol. Naar later blijkt maar goed ook dat we vroeg vliegen, aangezien er veel vluchten zijn geannuleerd. Onze eerste vlucht naar München heeft vertraging, maar gelukkig landen we net op tijd om onze aansluiting te halen. We kunnen gelijk boarden. De rest van de vlucht naar New York verloopt soepel en keurig op tijd komen we aan. Het douane-gedoe duurt niet zo lang als de vorige keer, omdat we al een Esta hebben kunnen we dit via een apparaat afhandelen. Het zou Amerika niet zijn als er 2 van ons nog een extra check moeten doen, maar gelukkig is deze rij kort en haalt de rest vast de bagage van de band.

Tom heeft al een taxi geregeld naar het hotel. Deze is er nog niet, maar na een telefoontje van Tom horen we dat hij er bijna is. Rond 6 uur komen we aan in het hotel. Ziet er super uit, het is een oude papierfabriek en dat is overal nog duidelijk te zien. De kamer die we met z’n vijven hebben is erg ruim en leuk ingericht.

We besluiten de wijk in te lopen om ergens een hapje te eten, niemand heeft nog zin om echt ergens naar toe te gaan. We zitten in de wijk Long Island met veel industriële gebouwen, houten huizen en van die huizen met die trappen aan de buitenkant. Erg leuk om hier rond te lopen. We eten iets bij een tentje dat we, hoe kan het ook anders, via TripAdvisor hebben gevonden. Wel handig, er zit hier in de buurt niet heel veel.

Na onze eerste hamburgers hier en een biertje lopen we terug naar het hotel. We zijn allemaal erg moe, zijn ook al bijna 24 uur op. Om half 9 liggen we allemaal in een heerlijk bed, morgen op tijd weer op om bij het ontbijt plannen te maken voor de dag.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Jeannette:
    25 juli 2019
    Heel veel plezier en Tripadvisor doet het hier ook goed!
  2. Oma:
    25 juli 2019
    Dag Allemaal fijn iets van jullie te horen ,ijk kom net van de Siepelmarkt eerder begonnen en eerder gestopt zo heet is het hier gelukkig is mats opgeknapt verder bis alles goed veel plezier en tot mails

oma
  3. Marjet:
    25 juli 2019
    Hele fijne vakantie!! Geniet ervan💖. En wij gaan genieten van alle leuke verhalen👍