Playa del Carmen - dag 2

29 juli 2018 - Playa del Carmen, Mexico

Vandaag weer een rustige dag. Na het ontbijt bespreken we wat we nog willen doen hier. We kiezen voor een boottocht met snorkelen tussen de schildpadden. Dit gaan we morgen doen. Zinin!
De rest van de dag hebben we wat bij het zwembad gelegen, gekaart en gehangen. Niemand had zin om naar het strand te gaan. Gisteren liepen we hier en er lag erg vaal zeewier dat nogal stonk. Dit was 3 weken geleden wel anders. Jammer, maar we doen het er mee.
We kiezen ervoor om weer bij Zitla te gaan eten, daar zijn we de eerste week ook geweest toen we in Playa waren. Het is nu een stuk drukker, we hebben nog net een tafel. Wel grappig, ze hebben nieuwe tafels en stoelen en als je er iets van zegt zijn ze helemaal trots. We hebben weer een top-avond, veel gezelligheid en goede muziek.
Als we bijna bij ons appartement zijn komen we de poolboy van ons eerste hotel hier tegen. Hij wil graag bier gaan drinken met Tom (ik mag ook mee). Nog een tijdje staan kletsen met hem en zijn vriend en vriendin en toen toch maar naar binnen gegaan. Morgen worden we om 8 uur opgehaald, dus op stap gaan is niet zo'n goed plan nu. Trusten!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Irene van de Wouw:
    30 juli 2018
    Veel plezier vandaag! 🐢
  2. Oma:
    30 juli 2018
    Wat gaan 3 weken eigenlijk snel ik heb genoten van alle spannende verhalen en mooie foto,s reisde een klein beetje mee !!!