De reis en aankomst in Negombo

20 juli 2017 - Negombo, Sri Lanka

170720 De reis en aankomst in Negombo
Wat zitten we hier heerlijk! Na een reis van ruim 26 uur zijn we aangekomen in een erg leuk parkje aan het strand, net iets boven Negombo. De reis is goed verlopen. Ook de tussenstop van ruim 6 uur in Abu Dhabi zijn we goed doorgekomen. Toen we gisterenavond aankwamen in Colombo werden we opgewacht door iemand van de accommodatie. Onderweg hebben we al van alles gehoord over het land en over de accommodatie waar we de eerste 2 nachten verblijven. Bij aankomst worden we verwelkomd door de Duitse eigenaren. Het is een klein park met ongeveer 15 huisjes om een tuin met zwembad. Even de koffers weggezet en daarna was er al heerlijk voor ons gekookt. Echt verwennerij met een heleboel kleine hapjes. De kinderen waren erg moe en zijn om half 11 hun bed in gedoken om vervolgens de klok meer dan rond te slapen. Wij hebben nog even lekker zitten kletsen met Marcus, de eigenaar. Hij adviseert ons om morgen maar te kijken wat we doen, hij kan in korte tijd nog wel een boottocht of een tochtje met een tuktuk voor ons regelen. Na een paar biertjes zoeken ook wij ons bed op.
Vanochtend om 11.15 uur gestart met een heerlijk ontbijt en nu lekker aan het zwembad. Iedereen is een beetje bijgekomen van de reis, dus we gaan straks maar eens kijken wat we gaan doen. Voor nu worden we heerlijk verwend, zo komen net 6 kokosnoten met melk uit eigen tuin brengen!

1. Moniek:
    20 juli 2017
    Dat klinkt al goed. Fijn dat de reis goed verlopen is. Het genieten kan beginnen. Wordt vast geweldig allemaal.
  2. Oma:
    Dag Allemaal

wat heerlijk om iets van jully te horen .en dat he zo goed gaat ,ik heb vanmorgen de krant ontvangen ,heel veel liefs en tot de volgende mail gr Oma
  3. Marjet:
    20 juli 2017
    Dat ziet er heerlijk uit!! Goed om te horen dat de reis goed is verlopen. Geniet ervan!