De terugreis naar Qatar

10 augustus 2015 - Doha, Qatar

We worden om 11 uur opgehaald, dus we hebben alle tijd vanochtend. Bij ons nieuwe huisje was het ontbijt inbegrepen, dus we hebben heerlijk genoten van een uitgebreid ontbijt aan het strand. Een klein regenbuitje krijgt ons niet van onze tafel. Daarna terug naar het huisje om de laatste dingen in te pakken. Dat is toch altijd weer even tobben. De grote koffer weer te zwaar, dus weer dingen overpakken.. Uiteindelijk rijden we keurig om 11 uur het park af. Nog geen 5 minuten later zijn we bij de pier. De boot staat er al, maar helaas passen we er net niet meer op. Het begint ontzettend hard te regenen, dat maakt het afscheid van dit mooie eiland toch een stukje makkelijker. Een klein half uur later vaart de volgende boot met ons aan boord weg. We hebben vandaag echt een super de luxe minivan. De stoelen zijn groot en erg relaxed. Wel vol te houden zo de komende uren.
Rond half 5 zijn we op het vliegveld. We moeten nog even wachten voor we de koffers kunnen inleveren, de incheckbalies zijn nog niet open. Lekker op tijd dus. Als de koffers zijn ingeleverd krijgen we een "fast-lane" pas. Bij Qatar Airways zijn ze erg vriendelijk en gaan kinderen vaak voor. Handig, we zijn zo door de douane. De ene na de andere dure winkel lopen we voorbij. Van Chanel tot Dior en van Tages Huer tot Victoria's Secret. Leuk om alles 's zo op een rijtje te zien. Om 19.40 uur kunnen we boarden en we zitten keurig op tijd in het vliegtuig.
De vlucht verloopt voorspoedig. We moeten 8 uur wachten in Qatar en als we over het vliegveld lopen zien we een bordje met "family restroom". Hier gaan we maar s een kijkje nemen. Het blijkt een zaaltje met allemaal ligstoelen. Hopelijk kunnen we hier nog even een paar uurtjes slaap meepakken.

1. Oma:
    11 augustus 2015
    Dag allemaal
    Hopelijk gaat de reis voorspledig ,al ik alle verha!en lees was het super en hdbben julie genoten nu het laatste stukje nog ,2el thuis

Gr. Oma
  2. Hes: