Koh Chang

6 augustus 2015 - Koh Chang, Thailand

Heerlijk om je huisje uit te stappen en de zee te zien. Vanochtend weer op ons gemakkie opgestart. Na het ontbijt zijn de kinderen gaan zwemmen en Tom ja gaan vragen of we een nacht langer in het huisje kunnen blijven. We moeten nl nog 1 overnachting regelen voor zondagnacht. Helaas kan dit niet. Er zijn nog wel huisjes vrij, dus we kijken even wat we doen. Of hier verkassen of zondag al naar Bangkok. Ook hebben we voor morgen een dagje snorkelen geregeld richting wat kleine eilandjes. We wilden dat het liefst vanmiddag hier doen, maar door de wind gaat dat niet. We worden morgen al om 7.45 uur opgepikt bij ons huisje.
Om een uur of 2 wordt het weer minder, er drijft regen. Achter onze accommodatie is een kleine golfbaan, dus we gaan die maar eens uitproberen. De echte die-hards Tom Sep en Tie maken de 9 holes af met de nodige omzwervingen. Iedere bal die in het water beland kost 50 cent, dus het loont om die ballen dan maar achterna te duiken ;-)
Voor de avond twijfelen we of we weer een taxi naar het dorp nemen, maar we besluiten toch bij de buren te gaan eten. Dit is een soort hotel van 4 of 5 huisjes binnen het resort waar we zitten. Hier zit ook een heel klein restaurantje bij waar ongeveer 16 personen kunnen eten. Het blijkt een goede beslissing. Het eten was super en de mensen die er werken super aardig. Misschien dat we hier nog een huisje huren voor de laatste nacht. Verder dadelijk op tijd naar bed, morgen is het weer vroeg dag.