Koh Chang - standje relax

5 augustus 2015 - Koh Chang, Thailand

Vandaag echt een relax dagje gehad, dus we hebben niet zo heel veel te vertellen. Sep en Bente zijn al voor het ontbijt lekker de zee ingelopen. Het was eb dus ze konden een flink eind. Helaas waaide het vandaag erg hard en viel er 's ochtends regelmatig een flinke bui. We zijn toch maar naar het zwembad gegaan en hebben daar een massage geboekt voor Tom en mij. Om 1 uur kwamen er 2 dames met hun matrasjes en kussens en konden we plaatsnemen op een soort houten "bed" tussen de palmbomen bij het strand. Heerlijk een uurtje genoten van een Thaise massage. Zeker nog voor herhaling vatbaar! De rest van de middag wat gezwommen en gelezen. Ondanks dat we de zon bijna niet zien zijn we allemaal toch best verkleurd.
Om half 7 staat de taxi (Hier altijd een pick-up) voor de deur om ons naar White Sand Beach te brengen, een dorpje aan het strand zo'n 5 km verderop in de volgende baai. Hier hebben we heerlijk gegeten en nog wat boodschappen gedaan voor het ontbijt van morgen. Om half 10 stond de taxi ons weer op te wachten. Zijn vrouw was er deze keer ook bij, dat gaat hier allemaal heel gemoedelijk. Nu nog heerlijk even buiten luisteren naar het ruizen van de zee met een Bacootje. Genieten!

1. Hes:
    5 augustus 2015
    Wat een ander land en 'n mooie zon ondergang.
    Hier is alles ok .
    Geniet nog een paardagen.
    Groeten hes.