One day in Bangkok

24 juli 2015 - Bangkok, Thailand

Vandaag de dag begonnen met lekker uitslapen. Even bijkomen aan de reis. Rond half 12 hebben we ons met de taxi naar Co van Kessel laten brengen. Hier hadden we een fietstour door Bangkok gereserveerd. We moesten daar om kwart voor 2 zijn, dus alle tijd om nog even daar in de buurt rond te kijken. Bij Co aangekomen bleek het een enorme drukte. Er vertrokken 3 groepen van ongeveer 15 mensen op hetzelfde tijdstip. Allemaal Nederlanders. onze groep van 13 mensen en leidster Audrey vertrok als laatste. Het was echt super! We fietsten door allerlei smalle steegjes. Ongelooflijk wat mensen zoal doen voor de kost. Bergen auto-onderdelen hebben we gezien. Een piepklein huis waarin 3 gezinnen wonen. Een hele markt waar spullen worden verkocht om te offeren. Een Chinese tempel en een Thaise tempel. Kortom we hebben genoten en erg veel gezien. Na de fietstocht met een overvolle boottaxi terug. We zochten de kassa achter een glazen raam of zo, maar dit bleek een mevrouw achter een tafeltje te zijn. Ook de mensen op de boot waren erg behulpzaam. Vragen uit zichzelf waar je naar toe wilt en helpen je dan. Echt super. Na een heerlijke maaltijd op Asiatique Market, een erg leuke (wat westerse) half overdekte markt met veel winkeltjes en eettentjes, nu nog even een heerlijke duik in het zwembad! De foto's volgen snel.