Dag twee in Chiang Mai

1 augustus 2015 - Chiang Mai, Thailand

Vanochtend om 7 uur ging de wekker. We moesten ons haasten. Om 8 uur moesten we bij de receptie zijn. Daar was een mevrouw die ons gelijk naar de mini Van bracht. Met de mini Van gingen we naar het olifantenpark. Toen we daar aankwamen gingen we naar een steiger waar je op moest staan om op de olifant te klimmen. Bij die steiger stond een kraampje waar je eten kon kopen voor de olifanten. Toen we op de olifanten zaten ging de olifant lopen. Op het begin gingen we in de rivier waar een foto van ons gemaakt werd. Toen de foto werd gemaakt gingen we met de olifant de jungle in. Het was een leuke tocht van ongeveer 3 kwartier. Toen we klaar waren met het rijden mochten we de olifanten eten geven. daarna gingen we naar een hele leuke show die de olifanten gaven waarin ze gingen voetballen, schilderen, dansen, balken stapelen, mondharmonica spelen en nog veel meer trucjes. Toen de show was afgelopen gingen we in de karretjes met ossen ervoor rijden. We kochten wat bananen voor de ossen. Daarna gingen we naar het bamboe raften. Het was een houten vlot met losse bankjes. Daar mochten we op gaan zitten en gingen we varen op de rivier met de stroming mee. Sep en Mats mochten ook een klein stukje zelf varen. Toen we weer op de kant stonden was de mini Van al op ons aan het wachten. We gingen wat eten bij het orchideeënpark en daarna de vlinders en orchideeën bekijken. Toen we uitgekeken waren stelde de gids voor om nog naar het Art museum te gaan. Daar gingen we heen en we maakten allemaal foto's met optische illusies. Toen gingen we terug naar het hotel om eventjes te zwemmen. We dronken nog lekker iets aan de bar. Daarna gingen we weer op pad in de stad. We gingen naar de Saturday Night Market. Het was er heel druk dus Mats was er snel uitgekeken. Daarna gingen we een ijsje halen bij de Häagen-Dasz en mama een koffie van de Starbucks. Toen liepen we naar Rooneys winkel om het pak van papa te bekijken. Die was heel mooi. Daarna liepen we nog over de Night Bazaar en gingen we nog wat drinken bij de kraampjes. Daarna gingen we weer terug naar het hotel. Nu lekker slapen, want morgen gaan we fietsen en moeten we om half 9 klaar staan.

1. Oma:
    1 augustus 2015
    Dag

En toen kwam er een olifant met een lange snuit en blies het verhaaltje uit

Oma