Klimmen

26 juli 2015 - River Kwai Floatel, Thailand

Vanochtend om 7.00 uur ging de wekker alweer. Na een stevig ontbijt stonden we om half 9 startklaar bij de boot. Een prachtige tocht van ongeveer 20 minuten over de rivier. Bij aankomst werden we al opgewacht door een Thaise dame en naar het klimpark gebracht. Nog even flink smeren, want het stikte er van de muggen. Na de uitleg in nogal gebrekkig Engels kan de tocht beginnen. De natuur is hier prachtig. Mooie bomen en vooral erg veel mooie vlinders.
De jungleklim was cool. We klommen over de boomtoppen van de Thaise jungle. We hebben mieren gezien van wel 2 cm en lekkere bessen geproefd die de instructeur had geplukt. Toen Bente van de Monkey Swing kwam was er een boom die helemaal onder de kleine miertjes zat. Ze moest een touw pakken om omhoog te komen en die zat ook helemaal onder de miertjes. De miertjes prikten overal en ook bij de instructeur. Toen moesten ze de miertjes van zich af proberen te vegen en ging Bente maar snel naar de overkant van de zipline.
We maken ons verhaal van vandaag nog verder af, alleen is in ons hotel de WiFi stuk.

Hierbij de rest van het verhaal... Niet veel nieuws meer eigenlijk. Na het klimmen weer met de boot terug naar het hotel, waar we nog heerlijk hebben gezwommen. Behalve het regelen van het vervoer voor morgen en eten hebben we niet veel meer gedaan. De WiFi deed het weer, dus gelegenheid om weer te appen, op insta te gaan en te snapchatten ;-) Mats lag er al om 21.00 uur heerlijk te slapen, de rest is om half 11 gegaan. Morgen weer vroeg op voor een lange reisdag.

1. Oma:
    26 juli 2015
    Mooi
  2. Oma:
    27 juli 2015
    Prachtig ik beleef de reis helemaal mee !!
    Groetjes en veel plezier

Oma